امروز نبودی

---------------------------------------------------------------------------------

امروز نبودی ، اما خیلی چیزها بود

من بودم

باران بود

چتر بود

بغض بود

همراه همیشگی ام هم بود

جای خالیت را می گویم

ش بود... برا خودم لقمه گرفتم در همون حال گفتم:     _ اون پسره که اومد تو خونه بابات....     کمی فکر کرد بعد یهو گفت:     _ آها سامی رو میگی؟؟!؟!!!!     اخمی کرد:     _ با اون چی کار داری؟!     ریلکس گفتم:     _ باید مخش و مرور کنم.... بالشت طبی زانکو    اخمش غلیظ تر شد:     _ واسه چی؟؟؟     یه ابرو دادم بالا:     _ اون و دیگه بعد میگم... فقط تو میدونی اون کیه؟!؟!!!     _ آره یکی از دوستای بابام.     بلند زدم زیر خنده:     _ مرسی آقا امیری چقدر دوستاش با خودش همس  پدرامم اومد:     _ چی شده؟!؟     دستم و گذاشتم رو چشماش.. تو عمارت خسرو خان ظاهر شدیم:     _ دیوونه این چه کاری بود؟! اگه سامی دیده باشه چی؟!؟     رفتم سمت مبل:     _ صد در صد دیده.     نشستم... زد رو پیشونیش:     _ وای خدایا حالا با اون چسب چوب چی کار کنیم؟!!     _ با چسب بودنش نمیدونم ولی باید ازش حرف بکشیم بفهمیم پاراتیس کجاست..     اومد رو به روم نشست:     _ اون خر کیه که بخواد از پارا خبر داشته باشه!!؟     _ پارا..     با تعجب پرسید:     _ چی!!؟!؟    بالشت طبی زانکو عصبی جواب دادم:     _ خر پارا سگ پارا نوچه پارا... اه میشه یه دیقه زبون به دهن بگیری تا من بفهمم چه خاکی باید به سرم بریزم؟!؟     هیچی نگفت ولی بعد چند دقیقه یهو گفت:     _ راستی ارشان قضیش چیه؟!؟     چپ چپ نگاهش کردم.. اومدم جوابش و بدم که به جا صدا من یه صدا دیگه بهش توضیح داد:     _ از صبح غیب شده..     به آرام نگاه کردم.. خواهر پدرام.. درست مث اسمش آروم بود:     _ سلام آرام جان. خوبی؟!؟ مامان اینا کوشن؟!؟     اومد جلوبا هاش دست دادم:     _ رفتن به بیمارستان ها سر بزنن.     پدرام : یعنی چی آر  بازم میگم شان غیبش زده؟!؟!!!     ارام اخم متفکرانهذای کرد:     _ نمیدونم فقط ویدونم صبح از خونه زد بیرون و دیگه بر نگشت.. به ساعت نگاه کردم.. پنج بعد از ظهر... یاد پرهام افتادم.. کرم موبر رینبو  14 کاربر از پست Sanaz.MF تشکر کرده اند .      *aren* , afsoongar.pkd , elish688 , kfdh , mahdis.nz,08,11, ساعت : 21:47 Top | #165 Sanaz.MF Sanaz.MF آنلاین نیست.  کاربر نیمه حرفه ای Sanaz.MF آواتار ها  تاریخ عضویت     فروردین 1393 نوشته ها     765 میانگین پست در روز     3.48 محل سکونت     خودمم نمیدونم تشکر از کاربر     1,983     تشکر شده 3,930 در 562 پست حالت من     LEH   اندازه فونت پیش فرض      _ راستی.. پرهام به من زنگ زد گفت بیام این جا.. اون کجاست!!؟     صدایی اومد:     _ من به پرهام گفتم بگه بیای این جا...     آرش بود... پدرام با دیدنش چنان اخمی کرد که ناخداگاه اخمای منم رفت تو هم..     _ اون وخ تو من و چی کار داری؟؟     _ هر وخ آرشان از خونه میزد بیرون کرم موبر رینبو من تو لباساش ردیاب میذاشتم. الانم که غیب شده همون ردیاب که تو لباسش بوده فعال شده..     با ذوق گفتم:     _ خوب؟ اون کجاست؟     بلند شد:     _ بیا.     بلند شدم و رفتم دنبالش.. پدرام و آرام نیومدن..     وارد یه اتاق شدیم.. رفت سمت یه کامپیوتر و گفت:     _ چه خبر؟     _ چرا دقیق نمیگی چه خبر از پدرام؟!؟     لبخندی زد:     _ چطوری؟! بی ما خوش میگذره؟!؟     _ مثی که بد اعصابش خورد شده!     ـ هوم منم خو     سپهر نیم نگاهی به من کرد و برای این که بحث کش پیدا نکنه لبخندی زد و گفت:     _ بی خیال فکرت و درگیر اینا نکن...     اخم کردم:     _ سپهر از این که کسی چیزی رو ازم پنهون کنه متنفرم...     نبودم ولی از دیشب شدم.. چون دیدم بعضیا لیاقت ندارن... سپهر که نمیدونم منظورم ودوستان گلم... کرم موبر رینبو واقعا ممنون از همراهیتون اصلا به من انرژی میدین کیلو کیلو.... ممنون مشم اگه مشکلی هس تو صفحه نقدم بهم بگید... بابا من اولین رمانمه یعنی باورد کنم بی نقصه؟؟!؟ واسه نویسنده های معروفم ایراد داره و خیلیا ازشون نقد میکنن ولی واسه من........   و نداشت.. بیشتر به ما سر بزن.. خدافظ.     بی حرف از اشپزخونه خارج شدم..بم..     ـ چرا اینکار و کردی؟     خندید:     _ چه مکالمه ی دل انگیزی..     منم خندم گرفت..بالاخره آرش گفت:     _ چی کار میکنی باپدرام؟!؟     _ میگذرونیم.. خیلی بد اخلاق شده.     پوزخندی زد:     _ بد اخلاق بود.. ولی حس میکنم بدتر شده.     به طعنه گفتم:     _ عه مگه شما جاش بودی که بخوای حسم بکنی؟!     با تعجب نگاهم کرد:     _ توقع داری مث قبل ازش سر بزنم؟!     _ نع ولی انقدرم کرم موبر رینبو دیگه ولش نکن.     آرش: هووم ولی اینا به تو چه ربطی داره؟!     دندونام و از حرص رو هم فشار دادم... مرتیکه الدنگ...     _ بیا.. این طور که این نشون میده تو جنگل های شهر مهرانه..     یهو یاد سامان و سیا افتادم که تو مکالمشون از یه همچین جایی حرف میزدن... وااااای.محکم زدم رو دیشونیم:     _ ای وای... بمیری الهی آیناز.     _ دیوونه چته چرا خودت و میزنی؟!!     _ تو خفه...هَی وای من چرا یادم رفت از تو ذهنش بخونم که مخفیگاه پارا کجاست..     آرش با تعجب گفت:     _ از تو ذهن کی؟! کی؟! کجا؟!     _ اه چقدر سوال میپرسی.. گند زدم..   فهمید یا نه سریع گفت:     _ باشه بابا... خودمم زیاد نمیدونم... اما طی تحقیقات چندین سالم فکر نکنم به چیز خوبی تبدیل بشه.     ابرویی بالا نداختم:     _ تحقیقات چندین کرم موبر رینبو  برگرفته شده از ..ir ساله؟     لبخندی زد! جواب داد:     _ اره من از بعد مرگ مامان بابام خیلی تحقیق کردم و راه های مختلفی رو برای این که نیروم و کنترل کنم انجام دادم... ولی خو نشد.. استادم وقتی فهمید بهم گفت دلیلش چیه.     سری تکون دادم... این سپهرم عجب آدم تو داریه... خیلی عجیب بود...     الان پنج روز دیگه مونده تا ازمایشات... خدایا خودت کمکم کن...     ***     قسمت چهاردهم.... ایناز.....     از پله ها سرh , nazanin**a , nilofar2248 , rahha , sara.HB , seda-a , setareh06 , TaraStar , yada , yuio   1393ازیر شدم و رو به پدرام داد زدم:     _ هوی پدی... من میخوام برم جا پدرت..     قیافش علامت تعجب شد:     _ چرا؟!     رفتم سمت میز که کره مربا روممنون.... فقط یه چیزی لطفا با  تشکر کرم موبر رینبو اتون من و دلگرم کنید و یه طور نباش یه پست چنتا تشکر بعد پست بعدیش از بیش تر باشه.... لطفا همه رو تشکر کنید.. خوب دیگه زیاد حرف زدم خدافظ.      ......      چشمام و باز کردم... تو حیاط خونه امیری بودیم... صدای گربه های زیادی میومد... تنها حدسی که میتونستم بزنم اینه که گربه ها یا خودشون جنن یا همبازی جن هان..     بی خیال گربه ها و صدا نکرشون شدم و رفتم تو خونه.. داد زدم:     _ آقای امیری؟؟......اقا امیری هستین؟!؟     پدرام: اه چرا جیغ جیغ میکنی؟!     چنان اخمی کردم که خودم ترسیدم چه برسه به پدرام که همراهش چشم غره هم نوش جون کرد...قیافه جدی به خودم گرفتم و خواستم برم تو آشپز خونه که صدایی اومد...     _ کفتر کاکول بسر های های های های.... این خبر از من ببر های های های ه کرم موبر رینبو ای... بگو به یارم که دوسش دارم... برای دیدنش چشم انتظارَ هی... اه بیا بارو بارو بارونَ هِی... دستتِ بده دستِم چشم انتظاره هی... حالا بیا نی نای نای نی نای نای... آه آه قرش بده حالا از این ور از اون بوووه بوووه.     همون طور وسط خونه نشسته بودم و از خنده ریسه میرفتم و به سامی و کنسرتش نگاه میکردم... پدرام در حالی که انگار خودشم خندش گرفته بود گفت:     _ کوفت پاشو ببین تو مخ پوک این چی داره...     بلند شدم.. وای خدایا مردم از خنده... هنوزم داشت آهنگ میخونم اونم از اولین چیزی که میومد تو ذهنش مثلا داشت رپ میخوند یعو شروع کرد بخوندن غزل حافظ وای مردم از خنده...     بالاخره عملیات بعد کلی خنده تموم شد... همون طور که نیشم گشاد بود رو به پدی که داشت به یه عکس نگاه میکرد گفتم:     _ کجایی کرم موبر رینبو آق پدی که زدم تو خال.     برگشت طرف... حس کردم برق اشک و تو چشماش حس کردم ولی صدای سردش نذاشت بیستر از لین حس کنم..     _ بالاخره خنده هات تموم شد؟!؟     اومدم جواب بدم که صدا دادش بلند شد:     _ مهربون من همه جون من فدای احساس قشنگت...     نیشخندی زدم.. اصلا ضد حال پدرامم فراموش کردم:     _ پدرت کجاس؟!!!؟     با بد خولقی جواب داد:     _ سر قبرم.     قیافه شنگولی به خوذم گرقتم:     _ واااقعا تو قبر داری؟!؟ زود تر میگفتی میرفتم اون جا چالت کنم بد اخلاق.   15 کاربر از پست Sanaz.MF تشکر کرده اند .      *aren* , afsoongar.pkd , elish688 , Fatima.N , kfdh , m.a.r.z.i , mahdis.nzh , nazanin**a , nilofar2248 , rahha , seda-a , svryang , TaraStar , yada , آنا تکـ  کرم موبر رینبو 1393,08,11, ساعت : 14:13 Top | #163 Sanaz.MF Sanaz.MF آنلاین نیست.  کاربر نیمه حرفه ای Sanaz.MF آواتار ها  تاریخ عضویت     فروردین 1393 نوشته ها     765 میانگین پست در روز     3.48 محل سکونت     خودمم نمیدونم تشکر از کاربر     1,983     تشکر شده 3,930 در 562 پست حالت من     LEH   اندازه فونت پیش فرض      چشم غره ای بهم رفت... ترکوندیم با این چشم غره هامون... رفتم کلِ خونه رو گشتم.. خدارو شکر سامی انقدر گرم کنسرت اجرا کردنش بود که متوجه ما نشد... آقا امیری نبود.. رفتم پایین که صدای حرف زدن شنیدم:     _ بخور بخور بلکه یکم چاق بشی یکی بیاد بگیردت به خدا از دستت خسته شدم بس تو این خونه دیدمت.     یه ور لبم رفت بالا... سامی بود.. فکر کنم مخاطبش پدرام بود..     پدرام: کرم موبر رینبو مرض... خدایی نگاه کن تو این چند ماه چه هیکلی ساختم..     صدای پس گردنی اومد:     _ پس چرا روز به روز بو ترشیدگیت داره بیشتر میشه؟!!!     _ ساماااان.     صدای خنده...رفتم تو آشپزخونه... سرفه اکلی کردم و یرشون برگشت طرف.. سامان یه ابرو داد بالا:     _ شما؟!؟     دختر بابام...     پدرام: بیا آیناز... سامان آشپزیش خیلی خوبه..     به وضوح رنگ سامان پرید... به هر حال نوچه پارا بایدم بترسه که یه نفر به تمام حافظش دسرسی داره..     پشت میز نشستم و به کشک بادمجون رو به روم زل زدم..صدای سامان با کلنت اومد:     _ بـ.... بفرمایید ایناز... ایناز خانوم..     مشکپک نگاهش کردم که لدبخت رنگی براش نموند... مشغول خوردن شدم... الحق غذاش حرف نداشت... واسه خودم متاسفم که دختزمم پ با این سن نمی کرم موبر رینبو تونم یه سیب زمینی سرخ کنم... اه اصلا باد افراز و کی آورده به آشپزی؟؟     سامان دیگه مث چند دقیقه پیش با پدرام شوخی نمیکرد... فقط سر به زیر غذاش و میخورد... دلم به حالش سوخت طفلکی..     گوشیم زنگ خورد... به فلاکت از تو جیب شلوارم در آوردم٬ شماره ناشناس بود... با تردید جواب دادم..:     _ بفرمایید.     _ زود تند سریع پاشو بیا اینجا.     _ شما؟؟؟ اون جا کجاس؟     _ اه بابا پرهامم...     _ پرهام؟!؟!! بیام اون جا که چی؟!؟     _ دایی آرشان غیبشزده.     داد زدم:     _ چییییی؟!!!! آرشان؟!!!!؟؟؟از کیه؟!؟     _ همین امروز اه آنی بیا دیگه.   14 کاربر از پست Sanaz.MF تشکر کرده اند .      afsoongar.pkd , elish688 , Fatima.N , kfdh , m.a.r.z.i , mahdis.nzh , nazanin**a , nilofar2248 ,  دلتنگ کسی که کرم موبر رینبو دلتنگی هایم را ندید...     دلتنگ ِ خود َم...     خودی که مدتهــــ ــــ ــاست گم کـر د ه ام ...      گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم     حالا یک بار از شهر می رویم      یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست  18 کاربر از پست Sanaz.MF تشکر کرده اند .      *aren* , afsoongar.pkd , elish688 , Fatima.N , kfdh , m.a.r.z.i , mahdis.nzh , nazanin**a , nilofar2248 , rahha , sara.HB , seda-a , setareh06 , svryang , TaraStar , yada , yuio , آنا تکـ   1393,08,10, ساعت : 22:37 Top | #162 Sanaz.MF Sanaz.MF آنلاین نیست.  کاربر نیمه حرفه ای Sanaz.MF آواتار ها  تاریخ عضویت     فروردین 1393 نوشته ها     765 میانگین پست در روز     3.48 محل سکونت     خودمم نمیدونم تشکر کرم موبر از کاربر     1,983     تشکر شده 3,930 در 562 پست حالت من     LEH   اندازه فونت پیش فرض      سلام    _ حالا میخوای چی کار کنی؟!.     با یاد آوریه طرف پله رفت:     _ باشه پس من رفتم حاضر بشم... راستی میز و جمع کن...     مبهوت مونده بودم.... بی شعور رفت بالا... با نق نق برگشتم طرف میز و شروع کردم به جمع کردن... هیچ کاری به گندی سفره جمع کردن نیس..     _ پووووف. بالاخره عذاب زمینی تموم شد..     صدای پدرام اومد که رگه های خنده توش بود:     _ بریم.     برگشتم سمتش و چشم غره ای رفتم:     _ چه عجب... بریم...     رفت ممت سوییچ که گفتم:     _ بی ماشین.     نالید :     _ وای نه من سرگیچه میگیرم..     رفتم جلو و دستام و گذاشتم رو چشماش... داغ بود..     _ اگه به خودت زحمت بدی اینارو ببندی سرگیجه ای در کار نیس.      ویرایش توسط Sanaz.MF : 1393,08,12 در ساعت ساعت : 16:04       گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:     من رفتم، باهات قهرم، دیگه تموم، دیگه دوستت     ندارم...!     وچقدر دلم میخواهد بشنوم:     کجا بچه کرم موبر رینبو  لوس؟ غلط میکنی که میری! مگه دست خودته؟     رفتن به این راحتی نیست...!     اما نمیدانم چه حکمتیست که آدمی , همیشه اینجور وقتها     میشنود:     به جهنم...!      ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ       گاهـ ـی حجـ ـم ِ دلــــتنـگی هایـ ـم     آن قــَ ـــ ـدر زیـاد میشود     که دنیــــا     با تمام ِ وسعتش     برایـَم تنگ میشود ...     ... دلتنــگـم...     دلتنـــــگ کسی کـــــه     گردش روزگــــارش به من که رسیــــد از     حرکـت ایستـاد...    بزرگی جنگل آهم در اومد..rahha , sara.HB , seda-a , setareh06 , TaraStar , yada   1393,08,11, ساعت : 15:01 Top | #164 Sanaz.MF Sanaz.MF آنلاین نیست.  کاربر نیمه حرفه ای Sanaz.MF آواتار ها  تاریخ عضویت     فروردین 1393 نوشته ها     765 میانگین پست در روز     3.48 محل سکونت     خودمم نمیدونم تشکر از کاربر     1,983     تشکر شده 3,930 در 562 پست حالت من     LEH   اندازه فونت پیش فرض      عصبی جواب دادم:     _ مگه شما نگفته بودین حواستون بهش هست؟؟     سرم و بلند کردم... نیش خند سامان باعث شد عصبی تر بشم:     _ انی من باید برم همین الان بیا خونه ما.. مامان کارت داره.. پدرامم با خودت بیار.. بای.     بی شعور قطع کرد... اخم کردم خفن.. بلند شدم و بغد چشم غره رفتن به سامی رو به پدرام گفتم:     _ پاشو که بدبخت شدیم.     با ترس نگاهم کرد و با دهن پر گفت:     _ چی شده!!؟؟؟     _ اه حال بهم زن.. پاشو بعدا میگم.     بلند شد:     _ آی چسبید... دستت درد نکنه سامی جان.. پس فعلا.     بالاخره سامان لبخند زد... والا اگه منم یه ادم میدزدیدم باید شاد میشدم:     _ قابلت ن و سالن.     چپ چپ نگاهم کرد و با حرص گفت:     _ دیوونه..... من دقیق نمیدونم ولی فقط گاهی وقتا که فضولی میکردم شنیدم که درباره جن و جنگیری اینا صحبت میکنن...     اخم کردم و متفکر به لقمه تو دستم زل زدم... من باید این یارو سامی رو ببینم... باید مخ امیری رو هم بخونم خیلی مشکوکِ که یهو کلی اطلاعات بذاره کف دست آدم!!!     _ کوشی؟؟؟!؟!!     _ زود بخور دیگه حتما باید بریم.     بلند شد و به سرعت ب

---------------------------------------------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.