علی شادمان , علی شادمان و همسرش , بیوگرافی علی شادمان , ugd ahnlhk

عکس های خانوادگی علی شادمان ، خواهر و پدر و مادرش + بیوگرافی

علی شادمان , علی شادمان و همسرش , بیوگرافی علی شادمان , ugd ahnlhk

مصاحبه علی شادمان با سینما جوان

سلام علی شادمان هستم متولد آذر ماه ۱۳۷۵ اولین فیلمم هم میم مثل مادر بوده. من بین اجزای سفره هفت سین همه رو دوست دارم چون هرکدوم بلاخره فلسفه خاص خودش رو داره ولی سیب رو خیلی دوست دارم.اگه قرار باشه یه سین به هفت سین اضافه کنم سینما رو اضافه میکنم.عید کتاب و دفتر برای من میرن پیش کتاب های دیگه.من دوسال سر فیلم سرزمین کهن کار آقای تبریزی بودم و همین باعث میشد فقط ۶ روز عید رو آف باشم و بقیشو سر کار باشم.

میگن با پارتی بازیگر شدید یا نه؟ خوب نمیدونم والا اسمش رو چی میذارن من توی اتفاقی با آقای ملاقلی پور آشنا شدم مثل همه ی بچه هایی که بازیگری کردن تست گرفتن ازم و از بین تعداد زیادی از بچه های همسن خودم بچه های عادی من انتخاب شدم.سیزده بدر هم میرم مثل قبل از شهرتم چرا نرم من همیشه عیدا پیش خانواده ام هستم و مثل هر سال چه قبل از بازیگری و چه بعد از بازیگری میرم بیرون و صد درصد خیلی هم خوش میگذره .من فصل بهار رو دوست دارم چون همه جا سرسبز میشه و هوا خوب میشه .چون من از زمستون و پاییز یا بهتره بگم کلا هوای سرد خوشم نمیاد.در مورد غذا هم خیلی از غذا ها رو دوست دارم ولی خب خورشت قیمه رو خیلی دوست دارم. آخرین کتابی که خوندم کتاب راز بوده و آخرین فیلیمی که دیدم آرتیست بوده.

یه رازی میگم بین خودمون باشه.یعنی راز موفقیتم رو میگم دلیل اینکه من به اینجایی که هستم رسیدم این بوده که قدر اونجایی که بودم رو دونستم و همیشه به خدا توکل کردم.همیشه هرچیزی خواستم از خدا خواستم نه از بنده ی خدا و سعی کردم مغرور نباشم.سعی کردم تا جایی که ممکنه با مردم خوب برخورد کنم و همینا فکر میکنم راز موفقیتم بودن و همه چیز رو مدیون خدا و پدر و مادرم که خیلی بهم کمک کردن هستم. من در سال سعی میکنم یه فیلم بازی کنم و همیشه گزیده کارم و هر فیلم رو قبول نمیکنم.و همیشه بهترین فیلمنامه ها رو با بهترین کارگردان ها انتخاب میکنم به همین دلیل همه ی نقش هام رو دوست دارم و هرکدوم برام یه نقطه قوت هستن.

صد درصد هیچ چیزی انتها نداره برای من و منم توی بازیگری باید به خیلی جاها برسم که هنوز نرسیدم بعضی هاشون واسه سنمه چون توی سینمای ایران جایی برای سینمای کودک وجود نداره و برای بازیگران کودک فیلم خوبی ساخته نمیشه آرزو دارم که توی عرصه بین الملل بتونم یه بازیگر خوب باشم همونطور که تا حالا فکر میکنم بودم با جایزه هایی که تونستم از جشنواره های مختلف بگیرم امیدوارم از این بیشتر بشه بزرگترین آرزوم توی بازیگری که بهش نرسیدم اینه که ایشالله اسکار رو بگیرم.البته من جایزه های مختلفی گرفتم از جشنواره های مختلف نمیتونم بگم خب بهترین کدوم بوده.اگه بهم جایزه ندن خوب لابد حقم نبوده نه ناراحت میشم و نه اعتراض میکنم .توی سال جدید به همه پیشنهاد میکنم اگه همسن من هستن درسشون رو خوب بخونن مثل خودم قدر پدر و مادر خودشون رو بدونن هر لحظه واقعا اگه این دو شخص توی زندگی آدم نباشن و آدم رو ساپرت نکنن و پشتیبانی نکنن آدم به هیچ جایی نمیرسه.آدم واقعا باید به این باور برسه من سال خوب و خوش و عاقبت بخیری برای همه ی مردم ایران و همه مردم جهان آرزو میکنم.

عید مسافرت نمیرم .میگن بازیگر میمونی یا نه خب صد درصد دوست ندارم بازیگری به عنوان شغلم باشه هرگز.من علاقه ی زیادی به این هنر داشتم و دارم اما هیچ وقت به عنوان یه شغل به بازیگری نگاه نمیکنم .یه آرزویی هم دارم برای سینماجوان آرزو میکنم همینطوری سینماجوان به کارش ادامه بده با همین شوق و اشتیاق و بازم مصاحبه بگیرید ما خوشحال میشیم .سینمای کودک ونوجوان سال ۹۰ خیلی خوب بود فیلم های خیلی خوبی ساخته شد و جای خوشحالی داشت و امیدوارم به همین روال پیش بریم. در پایان دو بیت شعری که دوست دارم رو به شما عزیزان تقدیم میکنم : ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی  از این باد ار مدد جویی چراغ دل بر افروزی

عکس های خانوادگی علی شادمان ، خواهر و پدر و مادرش + بیوگرافی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.