عکس ، اس ام اس و جملات خاص تبریک تولد جدید و زیبا 95 و 2016

عکس ، اس ام اس و جملات خاص تبریک تولد جدید و زیبا 95 و 2016

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد

اس ام اس تولد

sms tavalod

از یک نگاه تو رنگم پریده است

قربان آن شوم که تو را آفریده است

عزیزم تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

این هدیه ی آسمانی چشمانت

دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم

تقدیم به مهربانی چشمانت …

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد

اس ام اس تولد

sms tavalod

پلک جهان می پرید

دلش گواهی می داد اتفاقی می افتد

آری اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

سبز ترین خاطرات از آن کسانیست که

در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد

و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلب ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت

به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد

اس ام اس تولد

sms tavalod

تک تک ستاره های عمرت بلند و والا

باقی عمرت ۱۰۰ به بالا

امروز روز تولدته عزیزم

عزیزمی دوستت دارم به مولا

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد

اس ام اس تولد

sms tavalod

تمام آدما فدات

خوش به حال مامان و بابات

تو امروز اومدی و ما شدیم کیش و مات

تولدت مبارک نازنین

حالا برو بخواب که دیر نشه لالات

اس ام اس تولد

sms tavalod

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم

تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم

بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم : تولدت مبارک بهترینم

اس ام اس تولد

sms tavalod

امروز به هوای تو چه خوشحالم

می خواهم بپرم چه سود که بی بالم

تو را می خواهم نبینمت بد حالم

می گویم تولدت مبارک نگویم خدا کند لالم

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد

اس ام اس تولد

sms tavalod

نام قشنگت بر لبانم جاریست

تمام چیزهای دنیا بی تو فانیست

تولدت مبارک عزیزم

روی تو امروز چه نورانیست

اس ام اس تولد

sms tavalod

عاشقانه در انتظار تو هستیم

کم طاقت دیدار تو هستیم

با آمدنت جمال ما روشن شد

حالا که آمدی گرفتار تو هستیم !

تولدت مبارک عزیزم !

اس ام اس تولد

sms tavalod

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی

تولدت مبارک

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد

اس ام اس تولد

sms tavalod

امشب شب تولد توست

تو یک سال بزرگتر شدی

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

من هیچ وقت در دلت نبودم

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد

شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند

و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم

تولدت مبارک عشقم

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد

اس ام اس تولد

sms tavalod

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو

لمس بودنت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبیست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت می کنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

ای زیبا ترین ترانه ی هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را

که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی نازنیم زیباترینم

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

تولدت مبارک

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد,jfvd; j,gn

اس ام اس تولد

sms tavalod

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

امشب تولد توست

و باز من کنارت نیستم

امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

می آیی با خواهش این و آن

در پوشش آرزوهای دیگران می روی

با هزار آرزوی گران برای خود نه برای دیگران

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

این چندمین تولد توست؟ و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این جندمین بارخلقت است؟ و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟ خورشید را چندمین بار است که می بینی؟

و پروانه ساعت ها چندمین بار است که می چرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمی خیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس می کشی؟

چندمین دم ؟ چندمین آن ؟

آه که تو چقدر خوشبختی و جهان چه پرغوغاست

که بی نهایت مین تولد تو را جشن می گیرد

اس ام اس تولد

sms tavalod

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

امروز که تولد توست

برای تو َبرای چشم های تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من َ در هر تولد تو باز زنده می شوم

تولدم مبارک

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

اس ام اس تولد

sms tavalod

امروز سالروز تولد توست

و من برایت هدیه ای نخریده ام

که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

من روز تولدت خود متولد می شوم

تولدمان مبارک

تبریک تولد,تبریک گفتن تولد,عکس تبریک تولد,jfvd; j,gn

اس ام اس تولد

sms tavalod

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

sms tavalod

روز تولد تو رها از این تن می شم

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

ناز گل زیبای من

عکس ، اس ام اس و جملات خاص تبریک تولد جدید و زیبا 95 و 2016

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.